content Marketeer

  • Amsterdam, Nederland

content Marketeer

Omschrijving

header

vacature: content marketeer

een korte introductie

The Stranger Things van Netflix had je eigenlijk veel liever willen lezen. Dat werkt gewoon allemaal net wat lekkerder voor jou. Je verslindt boeken en je hield daarnaast jarenlang een (tech)blog bij. Whatsappen is best cool, maar je schrijft liever een écht verhaal.

Je snapt technologische ontwikkelingen, jij houdt van internet en van schrijven. Je volgt de laatste marketingtrends op de voet. En dat valt je soms zwaar, want veel van de blogs die je leest zijn taalkundig een ramp. Eigenlijk schrijven er maar weinig beter als jij. En het is een wonder dat je nu nog niet hebt weggeklikt, want door die hinderlijke taalfout in de vorige zin was je hoofd bijna ontploft.

Twijfel je of je nou marketeer of webredacteur bent? Dan moet je echt vandaag in de pen klimmen, want wij hebben je nodig.

Incentro zoekt een geweldige content schrijver, met gevoel voor techniek en online marketing. Die door het creëren van gave content gaat werken aan de groei en het internationaal vermarkten van ons gave merk en natuurlijk aan je eigen carrière. Samen met professionals in een klein team, waarin jij de vrijheid krijgt om te laten zien dat jouw schrijftalenten het verschil maken. Of het nu een toffe klantencase, whitepaper, nieuwsbericht of een blogpost is: in no-time staat er een toptekst. De inspiratie voor deze content komt van jou, maar ook van onze collega's. Samenwerking is dus belangrijk en je spreekt de taal van onze developers. Je werkt in het begin voor onze eigen marketingactiviteiten en later ook voor onze veeleisende, maar super leuke klanten.

jouw toekomstige team

We zijn enthousiast, prettig gestoord en we hebben extreem veel passie voor wat we doen. Een klein team dat gaat voor succes. Je werkt nauw samen met onze UX’ers, designers, online marketeers, sales managers en programmeurs.

wat hebben we o.a. het afgelopen jaar bereikt?

  • 30% meer inkomend websiteverkeer in 2016 vergeleken met 2015;
  • Implementatie van HubSpot marketing automation gekoppeld aan een nieuw CRM;
  • De complete funnel inzichtelijk en meetbaar gemaakt; van display ad tot nieuwe blije klant;
  • We hebben de Incentronaut in het leven geroepen en sterk gebouwd aan onze corporate identity.

wat we willen bereiken samen met jou

Ons merk in 2017 nog sterker uitbouwen, elke maand nieuwe klantcases, nieuwsberichten, whitepapers en tientallen social media posts publiceren. Heel veel lawaai maken met verrassende content. IT Nerd-dingen in gewone mensentaal uitleggen. Het woord verspreiden.

Wat wij bieden

Een cultuur gevormd door specialisme, ambitie en geluk. In onze visie zijn mensen die met plezier hun ambities in hun specialisme kunnen verwezenlijken, per definitie succesvol. We zijn niet voor niets uitgeroepen tot het meest inspirerende bedrijf van Nederland én derde op de Great Place To Work 2016. Als dat nog niet genoeg is bieden wij ook nog het volgende:

  • Marktconform salaris en fijne secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte voor trainingen en opleidingen; kom met een plan en wij zeggen ‘ja’;
  • Enorm veel ruimte voor creativiteit en ontwikkeling;
  • Een super snelle MacBook;
  • De mogelijkheid om aandelen van Incentro te kopen en dus mede-eigenaar te worden;
  • Legendarische festivals, borrels, sportuitjes, teambuilding en wintersport waar nog jaren over wordt gesproken

"Ja, dit is mijn droombaan!"

Ben je enthousiast over deze functie, solliciteer dan meteen via de knop hieronder. Je kunt hier je gegevens achterlaten, waarna wij contact met je zullen opnemen. Wil je meer informatie? Aarzel dan niet om de contactpersoon voor deze functie aan te spreken. Stuur een mail of bel; wij horen graag van je!

Vereisten

wat wij van jou vragen

  • Minimaal HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring als schrijver;
  • Ervaring met technologie in B2B wereld (pré);
  • Relaties in de media- en journalistieke wereld (pré);
  • Je weet hoe je doelgericht sociale media kanalen zoals Twitter, LinkedIn en YouTube, kunt inzetten;
  • Marketing tool savvy: Google Analytics, zoekmachine-optimalisatie (SEO);
  • Helemaal leuk als je beschikt over ervaring met CMS-, webinar-, en lead management systemen (HubSpot is een pré) en gebruik van Adobe pakketen zoals Photohop en Illustrator;
  • Zelfstandig, proactief en initiatiefrijk; Hands-on mentaliteit, je bent gewend om met deadlines te werken en je komt afspraken na;
  • Je voegt waarde toe op elk gebied wat nog niet genoemd is, maar waar je wel gelukkig van wordt.

Foto credits