Office manager Amsterdam

  • Online
  • Amsterdam, Nederland

Office manager Amsterdam

Omschrijving

introductie 

Wij zijn op zoek naar een Office Manager die zorgt voor de juiste vibe. Onze ideale office manager zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt op ons mooie kantoor in Amsterdam en dat alles op rolletjes loopt voor onze Incentronauten. Je hebt een helikopterview en je kan meerdere (complexe) situaties tegelijk overzien en beoordelen. Je maakt bewuste afwegingen van wat je gaat doen en waar je je aandacht (of: energie) op richt. Uiteindelijk draag jij bij aan gelukkige klanten en gelukkige collega’s; de reden van ons bestaan.

waarom bij Incentro?

Incentro Amsterdam is een jonge en dynamische organisatie. We focussen ons op alles wat met de ontwikkeling van websites en webapplicaties heeft te maken. Van webdesigner tot back-end developer en van scrum master tot account manager; wij zijn een groep van 55 fanatiekelingen met verschillende persoonlijkheden en expertises. We zijn een beetje gek, maar we hebben veel plezier in ons vak. Dit maakt werken bij Incentro afwisselend, uitdagend en ontzettend tof. Samen staan we sterker en bereiken we meer. Groepsgevoel, vrijheid en onderling vertrouwen zijn hierin daarom essentieel. “Hoe zorg ik voor een natuurlijke binding tussen collega’s? En hoe creëer ik een gevoel van thuis?” Dit zijn slechts enkele voorbeelden van jouw nieuwe verantwoordelijkheden.



klinkt goed, maar wat doe ik dan echt?

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt van de vestiging die zorgt voor een glimlach op het gezicht van Incentronauten en onze gasten
  • Je zorgt ervoor dat de (financiële) administratie goed op orde is
  • Je  bent verantwoordelijk voor diverse HR taken (leasecontracten, algemene HR vraagstukken, personeelsadministratie, declaraties, plannen van reviews, uren controleren)
  • je bent facilitair verantwoordelijk, middels contact met verschillende leveranciers stuur je de schoonmaak aan, organiseer je bloemen en fruit voor op kantoor, jij zorgt ervoor dat het kantoor representatief is en alles naar behoren functioneert
  • je zorgt voor de inkoop en voorraad, bijvoorbeeld van Incentro merchandise, borrels en snacks.
  • Je houdt je bezig met het ondersteunen van het management en de consultants bij allerlei activiteiten. Denk hierbij aan het inplannen van afspraken, organiseren van teambuildings en relatie events.
  • Je zorgt dat iedereen netjes zijn salaris ontvangt elke maand
  • Je bewaakt onze cultuur die geënt is op geluk
  • Je voegt waarde toe op elk gebied wat nog niet genoemd is maar waar je wel gelukkig van wordt

hoe je dag eruit kan zien

Wat ga ik eerst doen? Natuurlijk starten met een heerlijke cappuccino en bijpraten met collega’s. Nu verder met de administratie, de post en e-mail verwerken. Even een kort belletje naar onze klant met de vraag wanneer de factuur betaald wordt. Nu aan de slag om een toffe locatie te regelen voor het aankomende event en ik moet nog een aanbieding opstellen voor een nieuwe Incentronaut. Niet vergeten even boodschappen te doen voor de lunch. Hey, weer een telefoontje. “Incentro Amsterdam, met …...wat kan ik voor je doen”. Oh ja, ook even de laatste dingen organiseren voor de maandelijkse business meeting komende donderdag. Niet vergeten originele kado’s te regelen voor de verjaardagen van collega’s. Natuurlijk ook nog even bijpraten met een collega om te kijken of alles goed gaat. Jammer… de dag is al weer om. Morgen weer knallen!!

wat wij van jou vragen

  • Een afgeronde HBO opleiding
  • Iemand met aantoonbare werkervaring
  • Beschikbaarheid voor 40 uur per week
  • Beschikbaarheid vanaf 1 januari 2018
  • Een open en gastvrije houding, jij straalt geluk uit en weet een leuke sfeer neer te zetten op de vestiging
  • Iemand die pro-actief waarde toevoegt waar mogelijk
  • Een flinke dosis humor
  • Woonachtig in Amsterdam is een pre

wat wij bieden

Een cultuur gevormd door specialisme, ambitie en geluk. In onze visie zijn mensen die met plezier hun ambities in hun specialisme kunnen verwezenlijken, per definitie succesvol. We zijn niet voor niets uitgeroepen tot het meest inspirerende bedrijf van Nederland én eerste op de Great Place To Work 2017. Als dat nog niet genoeg is bieden wij ook nog het volgende:

  • Marktconform salaris en fijne secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte voor trainingen en opleidingen; kom met een plan en wij zeggen ‘ja’;
  • Enorm veel ruimte voor creativiteit en ontwikkeling;
  • Een super snelle MacBook;
  • De mogelijkheid om aandelen van Incentro te kopen en dus mede-eigenaar te worden;
  • Legendarische festivals, borrels, sportuitjes, teambuilding en wintersport waar nog jaren over wordt gesproken

overtuigd?

Ben je enthousiast over deze functie, solliciteer dan meteen via de knop hieronder. Je kunt hier je gegevens achterlaten, waarna wij contact met je zullen opnemen. Wil je eens verder praten over de mogelijkheden met een lekkere cappuccino? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Angie van den Dolder. Stuur een mail of bel; wij horen graag van je!

Vereisten


Angie van den Dolder

angie.vandendolder@incentro.com
020 - 409 04 44