Office Manager nieuwe kantoor Amsterdam

  • Online Amsterdam
  • Amsterdam, Netherlands

Office Manager nieuwe kantoor Amsterdam

Omschrijving

Wij zijn per direct op zoek naar een nieuwe office manager

Waarom werken bij Incentro?

Incentro Amsterdam is een jonge en dynamische organisatie. We focussen ons op alles wat met de ontwikkeling van websites en webapplicaties heeft te maken. Van webdesigner tot back-end developer en van scrum master tot account manager; wij zijn een groep van 45 fanatiekelingen met verschillende persoonlijkheden en expertises. We zijn soms wat tegendraads, maar we hebben veel plezier in ons vak. Dit maakt werken bij Incentro afwisselend, uitdagend en ontzettend tof. Samen staan we sterker en bereiken we meer. Groepsgevoel, vrijheid en onderling vertrouwen zijn hierin daarom essentieel. “Hoe zorg ik voor een natuurlijke binding tussen collega’s? En hoe creëer ik een gevoel van thuis?” Dit zijn slechts enkele voorbeelden van jouw nieuwe verantwoordelijkheden. 

Klinkt goed, maar wat doet de office manager?

  • jij bent het eerste aanspreekpunt van de vestiging die zorgt voor een glimlach op het gezicht van Incentronauten en onze gasten;
  • je zorgt ervoor dat de (financiële) administratie goed op orde is ;Je  bent verantwoordelijk voor diverse HR taken (leasecontracten, algemene HR vraagstukken, personeelsadministratie, declaraties, plannen van reviews, uren controleren);
  • je bent facilitair verantwoordelijk ,middels contact met verschillende leveranciers stuur je de schoonmaak aan, organiseer je bloemen en fruit voor op kantoor, jij zorgt ervoor dat het kantoor representatief is en alles naar behoren functioneert;
  • je zorgt voor de inkoop en voorraad, bijvoorbeeld van Incentro merchandise, borrels en snacks;
  • je houdt je bezig met het ondersteunen van het management en de consultants bij allerlei activiteiten. Denk hierbij aan het inplannen van afspraken, organiseren van teambuildings en relatie events;
  • je zorgt dat iedereen netjes zijn salaris ontvangt elke maand.
  • je bewaakt onze cultuur die geënt is op geluk;
  • je voegt waarde toe op elk gebied wat nog niet genoemd is maar waar je wel gelukkig van wordt;

Hoe jouw dag eruit kan zien

Wat ga ik eerst doen? Natuurlijk starten met een heerlijke cappuccino en bijpraten met collega’s. Nu verder met de administratie, de post en e-mail verwerken. Even een kort belletje naar onze klant met de vraag wanneer de factuur betaald wordt. Nu aan de slag om een toffe locatie te regelen voor het aankomende event en ik moet nog een aanbieding opstellen voor een nieuwe Incentronaut. Niet vergeten even boodschappen te doen voor de lunch. Hey, weer een telefoontje. “Incentro Amsterdam, met …...wat kan ik voor je doen”. Oh ja, ook even de laatste dingen organiseren voor de maandelijkse business meeting komende donderdag. Niet vergeten originele kado’s te regelen voor de verjaardagen van collega’s. Natuurlijk ook nog even bijpraten met een collega om te kijken of alles goed gaat. Jammer… de dag is alweer om. Morgen weer knallen!!

Wat bieden wij jou

Een cultuur gevormd door specialisme, ambitie en geluk. In onze visie zijn mensen die met plezier hun ambities in hun specialisme kunnen verwezenlijken, per definitie succesvol. We zijn niet voor niets uitgeroepen tot het meest inspirerende bedrijf van Nederland én eerste op de Great Place To Work 2017. Als dat nog niet genoeg is bieden wij ook nog het volgende:

  • Marktconform salaris, onkostenvergoeding en reiskostenvergoeding;
  • Enorm veel vrijheid en vertrouwen;
  • Gezellig collega’s;
  • vrijdagmiddagborrels, sportuitjes, teambuildingsdagen waar nog jaren over wordt gesproken.

Vereisten


onze ideale office manager

Zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt op ons mooie kantoor in Amsterdam en dat alles op rolletjes loopt voor onze Incentronauten. Wij zijn op zoek naar een Office Manager die zorgt voor de juiste vibe. Je hebt een helikopterview en je kan meerdere (complexe) situaties tegelijk overzien en beoordelen. Je maakt bewuste afwegingen van wat je gaat doen en waar je je aandacht (of: energie) op richt. Uiteindelijk draag jij bij aan gelukkige klanten en gelukkige collega’s; de reden van ons bestaan. Verder ben je:

  • Oplossingsgericht, jij lost alles op
  • Communicatief
  • Creatief
  • Stressbestendig
  • Flexibel
  • Empatisch
  • helemaal thuis in Netflix
  • je wordt enorm blij van: reizen, koken, kunst, sport, muziek, series kijken, of andere leuke dingen;
  • …en wij zouden het fantastisch vinden deze passie terug te zien in je werk

wij vragen

  • Een afgeronde HBO opleiding
  • Iemand met aantoonbare werkervaring
  • Beschikbaarheid voor 40 uur per week
  • Een open en gastvrije houding, jij straalt geluk uit en weet een leuke sfeer neer te zetten op de vestiging
  • Iemand die pro-actief waarde toevoegt waar mogelijk
  • Een flinke dosis humor
  • Woonachtig in Amsterdam is een pré

overtuigd?

Ben je enthousiast? Reageer op deze vacature met jouw CV en een korte motivatie. Wil je meer weten over de functie office manager binnen Incentro? Bel Christina 020 409 0444, de office manager van een andere vestiging van Incentro in Amsterdam vertelt je graag meer!